BBM3410Satu2020:Tentang Diri













Assalamualaikum dan hai. Nama diberi Nur Hafizah binti Mohamed. Saya dilahirkan pada 30 Julai 1998 di Johor. Saya merupakan anak kedua daripada tiga orang adik beradik. Kini saya menyambung pengajian saya di Universiti Putra Malaysia dalam bidang Bahasa dan Linguistiik Melayu. makanan kegemaran saya adalah char kuey tiaw. bahkan tetapi saya lebih menyukai makanan yang dimasak dari air tangan ibu saya sendiri. Saya suka memelihara kucing dan juga arnab sebab kedua-dua haiwan ini comel dan berbulu halus. Hobi saya memasak, membaca dan juga bernmain 'game'. membaca juga bergantung pada bahan bacaan yang saya peroleh. Saya lebih suka membaca komik dan cerita-cerita yang boleh mencuit hati.

Comments

Popular posts from this blog

BBM3410Satu2020: TWITTER DAN TREND TERKINI